מדיניות משלוחים
חברת הכל כלול מתחייבת להעביר את ההזמנה לחברת המשלוחים תוך 7 ימי עסקים (לא כולל יום ביצוע ההזמנה) ולא תהיה אחראית לכל עיכוב הנובע מחברת השליחויות.
דמי משלוח – 40 ש”ח . במידה וההזמנה חורגת מהמשקל עבור משלוח אחד, דמי המשלוח יעלו ל- 75 ש”ח עבור 2 משלוחים ו-130 ש”ח עבור 3 משלוחים ומעלה.
החנות תדאג לאספקת המוצר הנרכש באתר לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה או במהלך הרכישה , עד 7 ימי עסקים (לא כולל את יום ביצוע ההזמנה), וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .
זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג. הזמנות שייקלטו במערכת בימים שישי ושבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.
מובהר במפורש, כי החברה לא תהיה אחראית לנזקים שייגרמו ללקוח, כתוצאה מטיפול לקוי ו/או רשלני ו/או זדוני חברת השילוח או עובדיה, וכי מסירת המוצר למשלח למשלוח כשהוא תקין, תחשב כמסירת המוצר ללקוח. חברת השליחויות שאיתה מתבצעים המשלוחים הינה חברה חיצונית.
החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
- כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע.
- שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור/חוסרים בלתי צפויים של מוצרים ו/או הובלת המוצרים.
- כל סיבה שאינן בשליטת החברה.