מדיניות ביטולים והחזרות
ניתן להחזיר את המוצר שרכשתם - מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן,
לפי המאוחר מבינהם; וזאת בתנאי שלא נעשה שימוש מכל סוג שהוא במוצר, המוצר יוחזר באריזתו המקורית ולא חלה הרעה מוחשית במוצר ו/או אריזתו. להחזרות ליצור קשר בטלפון: 050-697-6611
ניתן לבטל רכישת מוצר תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, במידה ולא נעשה בו כל שימוש ,והמוצר נמצא באריזתו המקורית . הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב בדואר ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות. משלוח המוצר בחזרה אל החנות יחול על הקונה.
במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% דמי טיפול אך לא למעלה מ- 100 ש”ח , בהתאם להוראות החוק .
שימו לב – החזרת / החלפת מוצר תתאפשר בצירוף חשבונית קניה בלבד וכאשר המוצר באריזתו המקורית.
אם סופק המוצר לזוכה , חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח . מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר במידה ולא נעשה בו כל שימוש , באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
ביטול העסקה מותנה בהחזרת חשבונית המקור, לא יתבצע ביטול עסקה ללא החזרת החשבונית המקורית.
לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו לכך ומראש .
החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
1. נפלה טעות בכתב במחיר או תיאור המוצר.
2. בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
3. במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
במידה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.
ניתן להודיע על מוצר שהגיע פגום עד 3 ימים מיום קבלתו- לא יינתן זיכוי על מוצרים פגומים לאחר מכן- לכן יש לוודא שהמוצרים תקינים בזמן קבלת החבילה.
כל מקרה מיוחד\ יוצא דופן אנו מבטיחים לטפל בצורה הטובה ביותר על שני הצדדים.